The Sisters 2 - Road to Fame
After “The Sisters – Party of the year”, discover a brand-new story inspired by the bubbly and colorful universe of the successful comic series “The Sisters”, where creative ideas come as fast as silly ones!
Explore the town with its new places and upgraded designs, meet the inhabitants and take up all the challenges of the 24 super-influencers in town in the Adventure Mode!
Collect all the gift cards by completing all the missions, unlock stylish items and customize your Sister to become the fanciest!