The Sisters 2 - Road to Fame
“The Sisters – Party of the year”nden sonra, yaratıcı fikirlerin saçma fikirler kadar hızlı ortaya çıktığı başarılı çizgi roman dizisi “The Sisters”in neşeli ve renkli evreninden ilham alan yepyeni bir hikâyeyi keşfedin!
Macera Modu’nda yeni yerleri ve iyileştirilmiş tasarımlarıyla şehri keşfedin, şehrin sakinleriyle tanışın ve şehirdeki 24 süper fenomenin tüm zorluklarını üstlenin!