The Sisters 2 - Road to Fame - Kigurumis Outfits DLC
Because you can be an influencer famous and kawaii at the same time, discover Maureen and Wendy’s kigurumi outfits! Dress up your favorite Sister in a comfortable and colorful costume, and let the followers flow!
Discover Maureen & Wendy’s kigurumi outfits! Dress up your favorite Sister in a comfortable and cosy costume, and let the followers flow!