The Sisters 2 - Road to Fame - Kigurumis Outfits DLC
Bo przecież można być jednocześnie sławną influencerką i kawaii, odkryj stroje Kigurumi Maureen i Wendy! Ubierz swoją ulubioną siostrę w wygodny i kolorowy kostium i patrz jak zdobywasz nowych fanów!