The Suicide of Rachel Foster
Ten years ago, teenager Nicole and her mother left the family hotel after discovering her father Leonard's affair with, and pregnancy of Rachel, a girl her own age who eventually committed suicide.
Nicole has no way to leave the large mountain lodge, and finds support in Irving, a young FEMA agent, using one of the first radio telephones ever built.
With his help, Nicole starts to investigate a mystery far deeper than what people in the valley thought. A story of love and death, where melancholy and nostalgia melt into a thrilling ghost tale.