The Suicide of Rachel Foster
On yıl önce genç Nicole ve annesi, babası Leonard'ın sonradan intihar eden ve kendi yaşlarında olan Rachel ile olan ilişkisini ve Rachel'ın hamile olduğunu öğrendikten sonra aile otelini terk etti.
Nicole'un büyük dağ evinden ayrılmak için hiçbir yolu kalmıyor ve ilk radyo telefonlarından birini kullanarak genç bir FEMA ajanı olan Irving'den destek alıyor.
Onun yardımı ile Nicole vadinin sakinlerinin düşündüğünden çok daha derin bir gizemi araştırmaya başlıyor. Melankoli ve nostaljinin nefes kesici bir hayalet masalına dönüştüğü bir aşk ve ölüm hikâyesi.