The Surge 2 - Premium Edition
Armor-clad soldiers enforce martial law, robots are on a rampage, and a nanostorm looms over the cityscape. Explore the devastated city while fighting its numerous, ferocious threats in unforgiving combat. Slash and tear equipment from foes utilizing The Surge 2’s dynamic Limb Targeting System.
The Surge 2 - Premium Edition contains the full game, and all the Season Pass content. This includes The Kraken, the story-focused expansion, and all the new post-launch weapons and armor sets.
Discover the truth behind the VBS Krakow, mysteriously beached on the shores of Jericho City!
Hunt for 13 brand new weapons, from pillaged CREO equipment to nanite-infected staves!
Fight your way out of the city with the savage BEAST Tank Buster, the sleek Kyoko Hacker Suit and Jericho’s official Firetails Mascot!