The Surge 2 - Premium Edition
The Surge 2 — Edycja Premium zawiera pełną grę oraz całą treść przepustki sezonowej, w tym rozszerzenie Kraken oraz nową broń i nowe zestawy zbroi do pobrania.
Dowiedz się, jaką tajemnicę skrywa VBS Krakow, który w tajemniczych okolicznościach pojawił się na wybrzeżu Jericho!
Zapoluj na 13 całkiem nowych broni, wśród których znajduje się zrabowany sprzęt i ciężkie pręty z nanitami!