The Survivalists - Digital Artbook
Surviving the perils of island life can be hard at times so why not take a break and lay down your towel with The Survivalists art book! The tome will take you through some of the individual element’s castaways will encounter, such as the mysterious ruins, fantastical enemies, and of course, everyone’s favourite primate companions.
The book even includes a printout sticker sheet, mask and cut out and construct diorama!