The Survivalists - Digital Artbook
Det kan tider være hårdt arbejde at overleve ø-livets farer, så hvorfor ikke tage en pause og lægge håndklædet med The Survivalists' grafikbog! Værket fører dig igennem nogle af de individuelle elementer, som skibbrudne vil opleve, så som mystiske ruiner, vilde fjender og - selvfølgelig - alles yndlingsprimat-ledsagere.
Bogen indeholder endda printbare klistermærkeark, maske, samt klip-ud-og-lav-diorama!