The Survivalists - Digital Artbook
Pokonywanie przeciwności życia na wyspie bywa ciężkie, więc zrób sobie przerwę na wylegiwanie się na plaży i przejrzenie albumu z grafikami z gry The Survivalists! W tym tomie zobaczysz kilka obiektów i postaci, na które natrafią rozbitkowie, takich jak tajemnicze ruiny, wrogowie nie z tego świata i oczywiście ulubieńców wszystkich, czyli towarzyszące bohaterom naczelne.
Książka zawiera nawet arkusz z naklejkami do wydruku, maskę oraz szablon do wycięcia i budowy własnej dioramy!