The Survivalists - Digital Artbook
Ada hayatının tehlikelerinin karşısında hayatta kalmak bazen zor olabiliyor, bu yüzden biraz ara verin ve havlunuzu yere sererek The Survivalists çizim defterinin tadını çıkarın! Bu cilt sizi kazazedelerin karşılaşacağı gizemli harabeler, fantastik düşmanlar ve tabii ki herkesin çok sevdiği primat yol arkadaşları gibi bazı unsurların arasında yolculuğa çıkaracak.
Hatta bu defterde yazdırılmış çıkartma kağıdı, maske, kesim ve inşa diyoraması yer almaktadır!