The Survivalists - Soundtrack
Det officielle soundtrack til The Survivalists fanger essensen af ø-livet, hvad enten det gælder blide klokker, imens du udforsker vildnisset, eller den bankende stamme-percussion fra et Orcling-raid - i de 15 numre finder du noget til enhver survival-spiltype, du befinder dig i.