The Survivalists - Soundtrack
W oficjalnej ścieżce dźwiękowej z gry The Survivalists uchwycono esencję wyspiarskiego życia — delikatne dzwonki towarzyszące eksploracji dziczy, a także mocne perkusyjne rytmy plemienne zwiastujące atak orków. Niezależnie od Twojego trybu przetrwania zawsze wybierzesz coś dla siebie spośród tych 15 utworów.