The World Next Door
Inspired by the emotional storytelling and thrilling action of anime and indie gaming, The World Next Door follows Jun, a rebellious teen who finds herself far from home in the magical and mysterious world of Emrys. As she encounters a colorful cast of otherworldly creatures, Jun must learn to rely on her new friends to return home before time runs out.
In The World Next Door, players will find an addictive mix of immersive visual novel elements, powerful storytelling and lightning-fast puzzle battles.