The Wraith of the Galaxy
The Wraith of the Galaxy is a third-person space combat game. Aliens have taken over outer space in order to conduct experiments on entire planets. Destroy them or they will destroy you.
The player will control a spaceship equipped with several types of weapons. Destroy mutants, asteroids, explore new planets.