10mm Davani (40A & G4LS): Semi-automatic pistol with a high-capacity clip for close- and mid-range use. Comes with a modified reflex sight.
.243 R.Cuomo (Competitor & Champion): Break-action single-shot handgun for accurate long-range hunting.
.45 Rolleston (Cavalry & Frontier): Classic Old West Americana revolver with great stopping power. Suitable for hunters who want to embrace their inner cowboy.