Welcome to Australia! Discover breathtaking landscapes and hunt iconic animal species such as the Saltwater Crocodile and Eastern Gray Kangaroo as you explore this magical new hunting destination down under.
Explore the Australian outback, subtropical bushlands, and tropical rainforests, and experience the natural wonder of its stunning wilderness.
Expand your hunting arsenal with the new Zagan Varminter .22-250 Bolt-Action Rifle. Light and comfortable to shoot, it's the perfect companion for any hunting trip.