Avustralya'ya hoş geldin! Nefes kesici manzaraları keşfet, Tuzlu Su Timsahı ve Doğu Boz Kangurusu gibi simge niteliğindeki hayvan türlerini avla. Avusturalya'da büyüleyici, yeni bir av bölgesi seni bekliyor.
Yeni Zagan Varminter .22-250 Kurmalı Tüfek ile av silahı cephaneliğini genişlet. Vuruş yapması rahat olan bu hafif tüfek tüm av gezilerinde en yakın dostun olacak.