The Essentials DLC Bundle has everything a Hunter needs to get started. Take a spin in the All-Terrain Vehicle, head out on a hike with your faithful Bloodhound and brand-new rifle, and lay out your trophies for all to see at the Saseka Safari Trophy Lodge. Conni and Doc have even managed to get their hands on a Tent and Ground Blind – perfect for exploring Hirschfelden and Layton Lake District.
Have you been looking for somewhere to display your trophies and favorite weapons? Look no further than the Saseka Safari Trophy Lodge. This modern yet down-to-earth safari lodge encompasses beauty through simplicity. Saseka Safari’s mix of wooden and thatched interior makes it the perfect canvas for trophies.