Pakiet dodatków DLC Essentials zawiera wszystko, czego potrzebuje myśliwy na początku swojej przygody. Wyrusz w teren na quadzie, udaj się na wędrówkę z wiernym psem myśliwskim i nowym sztucerem oraz pozwól wszystkim podziwiać twoje trofea w domu myśliwskim Saseka Safari. Strażnicy Conni i Doc załatwili również namioty turystyczne i maskujące – idealnie nadadzą się do eksploracji Hirschfelden i Krainy Jezior w Layton.
Szukasz miejsca, gdzie można wystawić na pokaz swoje trofea i ulubione bronie? Dom myśliwski Saseka Safari będzie dla ciebie idealny. Nowoczesny i praktyczny domek w stylu safari łączy w sobie piękno i prostotę. Połączenie drewna i strzechy stanowi idealne tło dla trofeów.