Temel İhtiyaçlar DLC Paketi'nde bir avcının başlangıçta ihtiyaç duyduğu her şey var. ATV ile kısa bir yolculuğa çık, tüylü dostun Bloodhound'u ve yepyeni tüfeğini yanına alıp yürüyüşe çık ve aldığın ödülleri Saseka Safari Av Köşkünde sergile. Conni ile Doc bir Çadır ve Avcı Perdesi bile bulmayı başardı. Bu ekipman Hirschfelden ile Layton Gölü Bölgesi'ni keşfederken çok işine yarayacak.
Ödüllerini ve sevdiğin silahları sergileyecek bir yer mi arıyorsun? O zaman Saseka Safari Av Köşkü tam sana göre. Gerçekçi beklentilere karşılık veren bu modern safari köşkü güzelliğini sadeliğinden alıyor. Ahşap ve sazlardan oluşan iç mimarisi Saseka Safari'yi ödülleri sergilemek için mükemmel bir yer haline getiriyor.