Take on the biggest game with the High Caliber Weapon Pack. This package contains three top-grade weapons crafted for pure firepower and maximum range as well as five new cosmetics.
Arzyna .300 Mag Tactical: Designed for both the hunter and marksman, the Arzyna .300 Mag Tactical offers stellar performance. It melds the flexibility of the AR platform with the long-range power of the .300 Magnum, setting new standards in hunting and precision shooting.
.45-70 Jernberg Superior: The Jernberg Superior stands as the go-to pistol for sharpshooters and hunters alike, featuring a powerful single-shot, break-action design. Firing impressive .45-70 caliber rounds, and catering to custom needs with its adaptable scope mount, it's more than a simple tool — it's a testament to fine craftsmanship and precision.
Strandberg 10SA Executive: Whether you're stalking prey in wetlands or participating in competitive shooting, the Strandberg 10GA Semi-Automatic Shotgun ensures unparalleled performance and reliability — every time.
Five New Cosmetics: This pack also includes a sleek mix of exclusive Material and Camo cosmetics that can be applied to selected weaponry and gear in combination with other cosmetics in your inventory.