Polowanie z zachowaniem maksymalnej dyskrecji stało się właśnie łatwiejsze dzięki najnowszemu wyposażeniu z pakietu „High-Tech Hunting Pack”.
Dzięki delikatnej równowadze między odrzutem a celnością najlepiej nadaje się do łowów na zwierzynę średnich rozmiarów. Dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: Orpheus i Hephaestus.
Za naciśnięciem przycisku automatycznie oblicza odległość do celu i wyświetla na nim wirtualny LED-owy punkt, którego nie widzi nikt poza samym łucznikiem.