Take your big-game hunting to the next level with the Hunter Power Pack. This pack provides hunters with three unique bolt-action rifles known for their long-range precision and powerful performance.
Get your hands on one of the most revered long-range rifles around. Ideal for long-range precision shots and fitted with a detachable 5-round-capacity magazine, this is a great choice for taking down big or dangerous game.
Arguably one of the most popular hunting rifles ever made. The synthetic stock with a carbon steel barrel makes for a lightweight rifle, and combined with its tried and true performance, this is a highly versatile firearm that hunters across the world have come to rely on in the wild.
Every inch of this modern bolt-action rifle is designed and manufactured with the utmost care and premium components. Chambered in the popular .308, and sporting features such as a fluted bolt design for smoother operation, a carbon fibre stock, and a stainless steel barrel, this is an excellent pick for any medium to big game.
The Hunter Power Pack also includes new Paints, Sprays, Materials, and Camos to customize your weapons.