Zapoluj na naprawdę dużą zwierzynę wraz z pakietem Hunter Power. To zestaw trzech niepowtarzalnych sztucerów z zamkiem czterotaktowym, znanych z precyzji strzału i potężnej siły rażenia.
Poczuj przyjemny ciężar jednego z najbardziej uwielbianych karabinów długodystansowych. Tę idealną do oddawania precyzyjnych strzałów broń wyposażono w odłączany magazynek mieszczący pięć naboi. To świetny wybór, jeśli zamierzasz ruszyć tropem dużej lub niebezpiecznej zwierzyny.
Każdy cal tego nowoczesnego, czterotaktowego sztucera został skrupulatnie zaprojektowany i rzetelnie wykonany. Karbowany mechanizm ryglowy zapewnia płynność działania, a amunicja .308, kolba z włókna węglowego i lufa ze stali nierdzewnej sprawiają, że to doskonały wybór na zwierzynę średniego i dużego rozmiaru.
Pakiet Hunter Power zawiera również nowe skórki typu Paint, Spray, Material i Camo, za pomocą których spersonalizujesz wygląd swoich broni.