Znasz już pagórkowate tereny Hirschfelden i niezwykłe krajobrazy Krainy Jezior w Layton. Teraz przygotuj się na wyjątkowo trudne warunki podczas wyprawy łowieckiej do parku narodowego Miedwieżja Tajga. Jego pierwowzorem jest surowy krajobraz Syberii. Będziesz przemierzać połacie bezlitosnej tundry, zobaczysz słynne „pijane” lasy i dotrzesz nad skute lodem wody zatoki morskiej. Tutaj pogoda zmienia się w okamgnieniu – nagle możesz znaleźć się w śnieżnej pułapce trzaskającego lodu.
Otwarty świat parku narodowego Miedwieżja Tajga ma imponującą powierzchnię 64 kilometrów kwadratowych. Przygotowaliśmy nową fabułę z 32 misjami głównymi i 50 dodatkowymi oraz mnóstwo niezwykłych krajobrazów do odkrycia. Przyjmiesz rolę znawcy sztuki przetrwania i myślistwa, który zostaje wynajęty do pomocy wybitnej klimatolog Alenie Chasawownej i jej ekspedycji naukowej. Ekspedycja nie rozpoczęła się najlepiej i teraz do ciebie będzie należało zebranie grupy, udzielenie pomocy miejscowym i upewnienie się, że wszyscy wrócą z wyprawy cali i zdrowi.
W parku narodowym Miedwieżja Tajga znajdziesz wyraziste i unikalne środowisko naturalne. Obecna na tym terenie wieczna zmarzlina zaczęła topnieć, tworząc olbrzymi lej krasowy i przedziwne lasy pełne powyginanych drzew wrastających płytkimi korzeniami i tworzących charakterystyczne formacje znane pod nazwą Pijany Las. Żywioły w tym regionie nie oszczędziły nawet formacji skalnych. Woda i wiatr powoli, acz nieuchronnie, przez tysiąclecia ukształtowały słynne sylwetki Słupów Leny.