Hirschfelden'ın tepelerinde avlandın ve simgesel Layton Gölü Bölgesini keşfettin. Şimdi Medved-Taiga Ulusal Parkı'na gerçekleştirilecek nadir bir av partisinde doğanın en zorlu koşullarına göğüs germeye hazır ol. Sibirya'nın sert iklimi ve doğa şartlarından ilham alan bu acımasız tundralardan ve sarhoş ormanlardan geçerek donmuş koya doğru bir yolculuğa çık. Burada hava bir anda terse dönebilir ve kendini bir anda kar fırtınalarında savrulurken veya çatlayan buzun ortasında bulabilirsin.
Medved-Taiga Ulusal Parkı sert görünümüne rağmen hayat dolu bir yer. Misk Geyiği, Karibu olarak da bilinen Ren Geyiği ve Yaban Domuzu gibi avlarla karşılaşacaksın. Bununla birlikte etrafta daha büyük türler de geziniyor. Avcılar muhteşem Mus, acımasız Siyah Ayı ve benzersiz, son derece akıllı hayaletimsi vaşakla karşılaşacak.
Medved-Taiga Ulusal Parkı'nın açık dünyası 64 kilometrekarelik bir alana yayılıyor. 32 görev ve 50 yan görevden oluşan yepyeni hikâyesi ve keşfedilecek birçok benzersiz manzarasıyla seni bekliyor. Bilimsel bir inceleme görevine çıkan son derece eğitimli iklim uzmanı Alena Khasavovna ve ekibine yardım etmek üzere tutulmuş bir hayatta kalma uzmanı ve avcı rolünü üstleneceksin. Fakat başlangıçta yolculuk pek iyi gitmiyor. Grubu toplamak, yerel halka yardım etmek ve herkesin yolculuğu tek parça tamamlamasını sağlamak sana düşüyor.
İçeriğe sahip olmayan oyuncular, bu pakete sahip bir oyuncu bulup onun oyununa dâhil olarak Medved-Taiga Ulusal Parkı'nda geçen çok oyunculu oyunlara ücretsiz katılabilir. Çok oyunculu oyunlar avcıların birbiriyle yarışmasına veya iş birliği yapmasına olanak tanır. Bu zorlu rezervde iş birliği yapmak herkes için iyi olacaktır. Son olarak ayrı bir DLC satın alımı ile edinilebilecek ATV'ler burada kullanılabilir. Buzda ATV kullanmak gerilimli ancak eğlenceli bir deneyim sunuyor.
Medved-Taiga Ulusal Parkı daha önce hiç görmediğin, hatta av deneyimi yaşamadığın muhteşem bir ortam sunuyor. Bölgeyi saran sürekli don devasa bir obruk oluşmasına neden olmuş ve ağaç kümelerinin köklerinin uzamasını önlemiş. Bu nedenle ağaçların çoğu yan yatmış ve tipik bir Sarhoş Orman oluşmuş. Doğanın gücüne kayalar bile karşı koyamıyor. Doğa etkileyici Lena Sütunları bir milenyum boyunca işleyip şekillendirerek şimdiki benzersiz silüetini kazanmasını sağlamış.