Expand your weapon arsenal with a brand new collection of modern rifles! This pack includes the ZARZA-15 .22LR, ZARZA-15 .223, and ZARZA-10 .308.
Expand your weapon arsenal with a brand new collection of modern rifles! Whether you’re hunting small game or fierce apex predators, these versatile semi-automatic rifles have all the firepower you need. Each rifle is available in two distinctive skins and compatible with a wide range of scopes.