Witamy w górach Nowej Anglii! Bierz swój sprzęt i ruszaj na eksplorację majestatycznych Appalachów! W cieniu gór podążaj tropem nowych wielkich okazów, odkryj trzy udoskonalone modele zwierząt i odwiedź starego przyjaciela w tej uroczej lokalizacji.