You’ve wandered through valleys and hills, savannas and frozen forests but now, it’s time to explore our latest reserve in Patagonia, Parque Fernando.
Parque Fernando measures a striking 25 square miles (64 square kilometer) and it allows you to follow a captivating new story, with 16 new narrative missions, and 39 side missions.