Bugüne dek tepelerden koyaklara, savanalardan karlı, buzlu ormanlara farklı yerlerde gezip avlandın. Artık Güney Amerika'daki son av rezervi Parque Fernando'yu keşfetme vakti.
Parque Fernando 64 kilometrekarelik muazzam bir alana yayılıyor. Burada, 16 hikâye görevi ve 39 yan görev sunan yeni hikâyeyi deneyimleyebilirsiniz.