Ten pakiet zawiera wyłącznie elementy kosmetyczne, które można zastosować do wszystkich broni, namiotów turystycznych i namiotów maskujących w grze. Przed zakupem można zobaczyć ich wygląd w grze.
Zmień wygląd swoich broni, namiotów turystycznych i namiotów maskujących za pomocą wyjątkowych przedmiotów kosmetycznych inspirowanych Rancho del Arroyo.