Poluj na wyjątkowe pustynne zwierzęta, odkrywaj tajemnicze obszary i rozwiąż stuletnią zagadkę kryminalną, która podzieliła potężną niegdyś rodzinę w najnowszym z rezerwatów dostępnym w immersyjnej grze myśliwskiej theHunter: Call of the Wild.
Całe pokolenia kowbojów starały się wiązać koniec z końcem właśnie na tych pustkowiach, zmagając się z rewolucją, wojną i trudami życia. W Rancho del Arroyo, położonym wśród pustyni, nieopodal opuszczonych kopalni, gruntowych dróg i podnóża gór, nadal daje się odczuć ducha Dzikiego Zachodu. Opieraj się palącemu słońcu w miejscu pełnym dzikiej przyrody, aby odkryć ślady dawno zapomnianej przeszłości.
Obserwuj mulaki białoogonowe i czarnoogonowe oraz muflony kanadyjskie przedzierające się przez doliny w poszukiwaniu cienistego schronienia. Udaj się ku rzece na spotkanie z indykami Rio Grande i trzymaj palec na języku spustowym, podchodząc do bażantów obrączkowanych, pekariowców obrożnych czy kojotów. Gdy zapadnie zmrok, wejdź w zarośla, aby przyjrzeć się przemykającemu rysiowi rudemu tropiącemu zające antylopie.
Wprowadzona na rynek pod koniec XIX wieku broń Couso Model 1897 kalibru 16 to strzelba typu „pump-action”, która zasłużyła na szacunek myśliwych, ale również policjantów i żołnierzy. W magazynku rurowym mieści się pięć nabojów, które są mogą być wystrzeliwane w szybkich seriach, co sprawia, że w rękach doświadczonego myśliwego ta strzelba jest wszechstronną i skuteczną bronią.
Gdy strażnik Salvador Soto Muñoz wrócił do domu swojego dzieciństwa, aby przejąć rodzinne ranczo, podjął decyzję, która na zawsze zmieniła dziedzictwo rodziny. Sprzedał bydło i zamienił rodzinną posiadłość w rezerwat biosfery. Wielkie otwarcie rancza ma odbyć się za kilka tygodni, dlatego Salvador potrzebuje Twojej pomocy, aby zagwarantować, iż będzie to obszar myśliwski wysokiej klasy. Realizując różne zadania, odkryjesz dawno zapomniane tajemnice i rozwiążesz stuletnią zagadkę kryminalną, która podzieliła potężną niegdyś rodzinę.
Możesz polować w Parku Narodowym Te Awaroa, nawet jeśli nie masz tego dodatku. Wystarczy, że dołączysz do kogoś, kto go posiada, w trybie gry wieloosobowej. Dzięki temu zyskasz dostęp do całej zawartości oprócz misji fabularnych.