Zmień wygląd swoich broni, namiotów turystycznych i namiotów maskujących za pomocą wyjątkowych przedmiotów kosmetycznych inspirowanych parkiem narodowym Medved-Taiga, rezerwatem Sawanna Vurhonga i rezerwatem Parque Fernando. Wszystko to w jednym pakiecie!