Medved-Taiga Ulusal Parkı, Vurhonga Savanı Rezervi ve Parque Fernando'dan ilham alan bu eşsiz dış görünümlerle silah, çadır ve avcı perdelerini özelleştir. Hepsi tek bir pakette!