Welcome to Finland, a country home to some of Northern Europe’s most beautiful hunting spots! Set in the north edge of the Baltic Sea, Revontuli Coast invites you to explore a vast and sprawling archipelago that teems with life. With peak bird season underway, you’ll hunt a wide range of waterfowl, ducks, and upland birds. Larger game also roam here, such as Brown Bear, Moose, and Whitetail Deer. Experience the thrill of stalking your prey under the magical Northern Lights, and discover exciting new hunting opportunities as you traverse this region of the “land of a thousand lakes”.