Witamy w Finlandii – kraju uważanym za jedno z najpiękniejszych miejsc do polowania w Północnej Europie! Udaj się na leżące na północnym krańcu Morza Bałtyckiego wybrzeże Revontuli i eksploruj rozległy, tętniący życiem archipelag. Sezon na ptaki trwa, więc spróbuj zapolować na ptactwo wodne i lądowe oraz kaczki. Można tu również natrafić na większe zwierzęta, takie jak niedźwiedź brunatny, łoś czy też mulak białoogonowy. Poczuj dreszczyk emocji, tropiąc zwierzynę przy blasku zorzy polarnej i odkryj nowe możliwości łowieckie podczas przemierzania „krainy tysiąca jezior”.