theHunter: Call of the Wild'da yeni tüfekler var.
Bu zarif ve sofistike Hudzik, Amerikan iç savaş döneminden birinci sınıf bir kapsül çakmaklı tüfek ve kullanmayı bilene muazzam bir çok yönlülük vaat ediyor.
Seri üretilen tüfekler arasında en geniş namluya sahip Miller Model 1891 özellikle yakın mesafe çatışmalardaki caydırıcılığıyla öne çıkıyor.