Paket içeriğinde sadece dış görünümler bulunur ve bu dış görünümler oyundaki tüm silahlarla, çadırlarla ve avcı perdeleriyle uyumludur. Paket içeriği, satın alınmadan önce oyun içinden ücretsiz olarak incelenebilir.
Te Awaroa National Park'tan ilham alan bu eşsiz dış görünümlerle silah, çadır ve avcı perdelerini özelleştir.