The reserve wardens Conni and Doc have received a new shipment of equipment and thanks to Robert Sommer’s connections, they were able to get their hands on a tent and a ground blind. These new items will make your hunting experience in both Hirschfelden and Layton Lake District even more complete.
The ELITE 2 TENT is a two-man tent suitable for all weather conditions. It also includes a large storage container that'll turn your mobile home into a fully functional outpost.
The tent makes it possible to access the store and purchase new gear as well as rest.
A maximum of 8 tents can be placed in each reserve at the same time. You can dismantle and move a tent at any point. Available in: White, Blue, Pink, Green and Camo.
The ground blind offers the ultimate portable camouflage but it also functions as weather protection. It provides excellent visibility concealment and unrestricted shooting angles in almost every direction.
Please remember that setting up a ground blind does create noise. A maximum of 16 ground blinds can be deployed in each reserve at the same time, and you can dismantle and move a ground blind at any point. Available in: Timber and Conifer.