Twój bagaż doświadczeń robi wrażenie – setki kilometrów przebyte po całym świecie, wyjątkowe okazy upolowane w najpiękniejszych miejscach globu. Ten zestaw zawiera ponad 180 elementów kosmetycznych, w tym skórki typu Paint, Spray, Wood, Camo i Wrap, inspirowane wyjątkowym środowiskiem rezerwatów i parków narodowych.
Ten zestaw zawiera wyłącznie elementy kosmetyczne, które można zastosować do wszystkich broni, namiotów turystycznych i namiotów maskujących. Można ich używać w dowolnym rezerwacie, a także zobaczyć ich wygląd w grze przed zakupem.