Spring Creek Köşkü: Bu muazzam köşk av koleksiyonunu sergilemek için harika bir yer. Av Köşkü: Duvarları ve odaları değerli avlarınla süsle. Plaketler ve Platformlar: Avladıklarını plaketlerin üzerine yerleştir veya köşkün dilediğin yerinde platformlara oturt.