The Drilling Combination Gun is a shotgun and rifle in one, features three barrels that allow you to swap between ammunition types.
Quickly swap between the 16 gauge barrels and the 9.3x74R to maximize your chances of downing the spotted animal.
The Solokhin MN1890 is renowned for its reliability in any situation, offering a powerful weapon designed to take on medium-sized targets from an impressive distance.
Capable of hitting targets up to 550m away, the MN1890 has a well-deserved notoriety for deadly penetration.
This sleek, modern revolver is the ideal companion for hunters looking for versatility at short distances.
With its flexibility and small size, this revolver offers the huntings variety of our bows at a fraction of the cost.