16'lık yivsiz namlu ve 9.3x74R yivli namlu arasında hızlıca geçiş yapabilir, avınızı ele geçirme şansını artırabilirsin.
Solokhin MN1890 her şart altında güvenilirliği ile bilinen bu güçlü silah çok uzak mesafelerden orta boy hedefleri vurmak üzere tasarlanmış.
Bu şık ve modern tabanca, kısa mesafede çok yönlü kullanım özelliği ile avcıların yanından ayırmayacağı bir silah.
Küçük boyutu ve kullanım esnekliği ile bu tabanca avcılara maliyetinin çok altında çok geniş avantajlar sunuyor.