New weapons have arrived to theHunter: Call of the Wild.
This rifle has more than enough power to take down coyotes, wild boars and even medium-sized deer.
The Vasquez Cyclone .45 is much quieter than other firearms and will not frighten nearby animals from as far when a shot is fired.
Ideal for hunting medium to large deer and antelopes at a wide variety of ranges, this rifle has become a favorite among big game hunters all around the world.
The Eckers .30-06 comes in three different color variations: Prestige, Elegance and Eminence.
Its compact size, negligible recoil and impressive firing rate make it practical for a wide variety of applications, from target shooting to small game hunting and personal defense.
The Andersson .22LR comes in three different color variations: Woodsman, Marksman and Defender.