Ma wystarczającą moc, aby obalić kojota, dzika, a nawet średnich rozmiarów jelenia.
Vasquez Cyclone .45 jest cichszy od innych typów broni strzeleckiej i nie płoszy pobliskich zwierząt.
Idealny do polowania na duże jelenie i antylopy. Ulubione narzędzie wymagających myśliwych polujących na grubą zwierzynę na całym świecie.
Eckers .30-06 jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych: Prestige, Elegance i Eminence.
Niewielkie rozmiary, znikomy odrzut i imponująca szybkostrzelność sprawiają, że pistolet ten ma wiele zastosowań – od strzelania do celu przez polowanie na drobną zwierzynę po obronę osobistą.
Andersson .22LR jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych: Woodsman, Marksman i Defender.