theHunter: Call of the Wild'da yeni tüfekler var.
Bu tüfek, çakalları, yaban domuzlarını ve hatta orta boy geyikleri indirmek için yeter de artar bile.
Vasquez Cyclone .45 ateşli silahlardan çok daha sessiz olduğu için, ateş edildiğinde çevredeki hayvanları korkutup kaçırmaz.
Uzak mesafelerden büyük geyik ve antilopları vurmak için ideal olan bu tüfek dünyanın her yanında büyük av peşindeki avcıların favori silahıdır.
Küçük boyutu, önemsiz seviyedeki geri tepmesi ve etkileyici atış hızı ile bu tabanca, atıcılıktan küçük av ve kişisel savunmaya kadar çok çeşitli amaçlar için kullanılabilir.