Strecker SxS 20G: Düşük ivmeli mermileri ve hafifliği sayesinde daha az geri tepiyor. Tuzaklar: Kazları kandırarak sürüden ayırıp yere indirme olasılığını artırıyor. Incognito Deluxe Evsin – Saha Kamuflajı: Çayırlık ve açık arazide kuş avcılığı için ideal evsin.