Wędrujcie przez spalone lasy, łagodne pagórki, krwistoczerwone pola i ubarwione jasnożółtymi liśćmi lasy, podziwiając piękno alaskańskich białych nocy.
Jest to broń ceniona przez strzelców i myśliwych z uwagi na swoją celność. Nabój .300 magnum jest skuteczny przy polowaniu z odległości do 400 metrów.
Dolina Jukonu ma aż 25 mil kwadratowych (64 km²). Można ją odkrywać tropem 9 nowych misji fabularnych ze strażnikiem Jimem oraz 40 misji pobocznych.